1402-08-12 15:50
818
0
87280
فرمانده سپاه کردکوی:

«مرگ بر آمریکا» کوبنده‌ترین شعار مردمی در 13 آبان است

فرمانده سپاه کردکوی گفت: «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کوبنده‌تر از هر سال طنین‌انداز می‌شود و این کوبنده‌ترین شعار مردمی در 13 آبان است.

به گزارش گلستان ما، مهدی اصحابی امروز در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه به خبرنگار ما گفت: ملت شریف ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برگ‌های زرینی را بر صفحات تاریخ این مرز و بوم افزودند.

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شکست حیله دشمنان قسم خورده ایران، از جمله آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی اظهار  کرد: بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یوم الله ۱۳ آبان مصداق اشاعه کلمه حق و تلاش برای محو و ابطال باطل است.

اصحابی متذکر شد: سست عنصرهای ترسو بدانند به کوری چشم دشمنان انقلاب، شعار کوبنده و ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بعنوان محوری‌ترین و اصلی‌ترین شعار در مراسم ۱۳ آبان است که هر سال قدرتمندتر از سال‌های دیگر طنین‌انداز می‌شود.

وی تاکید کرد: این جا ایران است و مردم در کنار یکدیگر با هماهنگی و انسجام و یکپارچگی برای رشد و اعتلای کلام الله در کشور با جدیت گام بر می‌دارند و دشمنان باز هم شکست را متحمل شدند و خواهد شد.  

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: سردمداران دولت مستکبر و هم‌پیمانان غربی آمریکا بدانند تجلی خشم مردم در قبال سیاست‌های خبیث آمریکا در ۱۳ آبان بدون تردید یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر به شمار می‌آید و روزی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نام بردند.

اصحابی برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان، ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی، تبیین ستیزه گری با استکبار و معرفی رژیم آمریکا بعنوان شیطان بزرگ، تبیین اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد ماهیت سلطه جویانه آمریکا، و آگاهی‌بخشی درخصوص اقدامات و جنایات آمریکا در منطقه و جهان بویژه بحران آفرینی در کشورهای مسلمان را از مهمترین اهداف برگزاری ۱۳ آبان برشمرد.

وی بیان کرد: اینجانب و همه پاسداران و بسیجیان شهرستان کردکوی ضمن ابراز تنفر و برائت از همه مستکبران عالم به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزدورشان، از مردم ولایی، قهرمان و همیشه در صحنه کردکوی دعوت می‌‌کنیم تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان یک بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات کنند که مطیع امر ولی زمان خود بوده و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.